Annons

Annons

Annons

Borlänge

Fick fel surfplatta från nätbutik – klagade och fakturerades tre gånger

Det började med att Borlängebon beställde en surfplatta, men klagade när modellen var fel.

Efter trassliga turer fanns plötsligt tre fakturor i nätbutikens system.

”Jag har spenderat många timmar på att skicka och svara mail”. skriver han till ARN dit han nu anmält fallet.

Text: 

Arkivbild. Fel mobil kom på posten, men att rätta till misstaget var lättare sagt än gjort.

Annons

Borlängebon beskriver den trassliga processen i en anmälan till ARN. Leveransen som bara skulle korrigeras till rätt modell av surfplatta blev krångligare än väntat.

0 kren månad

Läs vidare med Digital!

Läs för 0 kr i en månad – därefter tills vidare 119 kr/månad. Ingen bindningstid.

Visa vad som ingår i Digital

Det här ingår i Digitalpaketet

  • Alla lokala nyheter på vår sajt och nyhetsapp.
  • Läsarshoppen med mängder av erbjudanden – spara tusenlappar!
  • Nyhetsbrev med de senaste nyheterna – direkt i mejlen varje dag.

Annons

Annons

Nästa artikel under annonsen

Till toppen av sidan